⭐️ تزریق چربی به ناحیه تناسلی زنان چگونه انجام می شود؟

چرا باید تزریق چربی به واژن انجام داد ؟ آیا تزریق چربی به واژن سبب افزایش ارگاسم بانوان می شود ؟مزایا تزریق چربی چیست ؟ شاید شما هم جز اشخاصی باشید که در خصوص تزریق چربی به واژن  این سوالات را داشته باشید. تزریق چربی در واقع یک نوع پیوند می باشد ، که از بدن شخص، بافت زنده و سالم را می گیرند و به بخش دیگری مانند واژن تزریق می کنند، که نوعی گرفت محسوب می شود.

⭐️ تغییرات واژن

در کل می توان گفت شادابی و طراوت پوست واژن خانم ها در اثر عواملی از جمله ژنتیک، تغییرات شدید وزن، تغییرات در هورمون آن ها، زایمان، یائسگی و بعضی از بیماری ها کاهش پیدا می کند. این عوامل باعث از دست دادن زیبایی و همچنین تیرگی واژن می شوند. از این رو مواردی از جمله: صاف شدن و زیبا شدن پوست دیواره بیرونی واژن، رفع شلی واژن، زیبایی در ظاهر لابیاها، پر حجم کردن لابیاهای ماژور، افزایش اعتماد به نفس بانوان در رابطه جنسی یا نزدیکی می تواند دلایلی برای تزریق چربی به بیکینی باشند. امروزه خانم ها از این روش زیاد استفاده می کنند.

⭐️ تزریق چربی با چه اهدافی انجام می شود؟

۶۰٪ زنان یائسه از تزریق چربی به واژن برای زیباسازی واژن خود کمک می گیرند. این روش باعث سفت شدن واژن و همچنین کمک به سیستم عصبی می شود. این تزریق چربی به لب ها و سفت شدن واژن است که می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس، افزایش رضایت جنسی و بازگشت بدن به حالت قبل از پیری و روند تولد کودک شود. این روش سطح کلاژن را افزایش می دهد و پوست را سفت می کند و یک احساس طبیعی کامل را ایجاد می کند. چربی باعث تغذیه واژن و بازگشت احساس جوانی می شود. این فرآیند سلول های ناحیه واژن را ترمیم می کند و واژن را دوباره حساس می کند. تزریق چربی به بیکینی می تواند اثرات زمان را برعکس کرده و حجمی از واژن را که زنان در جوانی داشتند، برگرداند.

⭐️ تزریق چربی چگونه می تواند واژن زن را تغییر شکل دهد؟

با افزایش سن، زنان بافت چربی صورت و پستان و ناحیه شرمگاه خود را از دست می دهند. از دست دادن چربی در افتادگی لب های بیرونی (لب های بزرگ) آشکار می شود. همچنین، از بین رفتن لایه طبیعی در امتداد استخوان شرمگاه می تواند رابطه جنسی را دردناک کند. تزریق چربی به لابیاماژورها نتایج امیدوار کننده ای را در لب ها و واژن نشان داده است.

سلول های بنیادی نقش مهمی در نگهداری و ترمیم بدن انسان دارند و باعث زنده و سالم نگه داشتن بافت ها می شوند. تحقیقات نشان داده است که بافت چربی منبع غنی از سلول های بنیادی است که می تواند در مناطق مختلف بدن قرار گرفته و برای بازسازی درم عمل کند. پس از برداشت بافت چربی از طریق لیپوساکشن، می توان چربی را در واژن قرار داد.

⭐️ مراحل انجام تزریق چربی به واژن

در طی مشاوره اولیه شما، بهترین جراح زیبایی زنان روش تزریق چربی را به طور دقیق با شما بررسی می کند. در آن زمان، آن ها همچنین از سلامتی عمومی، شیوه زندگی و هرگونه جراحی قبلی که انجام داده اید پرس و جو می کنند. بسته به ترجیح شما، می توان تزریق چربی را تحت بی حسی آرام بخشی موضعی یا IV انجام داد. با استفاده از لیپوساکشن برای برداشت چربی، یکی از اعضای تیم پزشکی، سلول ها را از ناحیه های خاصی در مفصل ران از جمله قسمت های داخل یا خارج آن، کمر یا پایین شکم خارج می کند. چربی در یک سانتریفیوژ مخصوص پردازش می شود و سپس به ناحیه مخصوصی در واژن که محل گیرنده نامیده می شود، تزریق می شود.

شخص ممکن است پوستی را که پیوند پوست را دریافت کرده است به طور کامل پس نزنند ولی واکنش های ناخواسته ای نشان دهد که برای بیماران خوشایند نباشد ، مثلا پوست حالت لک لک حالت کمرنگ و پرنگ شود ویک سری عوارض دیگر حالت یا برجستگی های خاصی داشته باشد که بیمار تمایلی نداشت که برای یک پیوند این همه ناراحتی و یا عوارض داشته باشد ، در نتیجه پزشکان به فکر راه حلی افتادند که از بافت های خود فرد به خود فرد پیوند بزنند ، تا از این عوارض جلوگیری نمایند .

⭐️ فواید تزریق چربی به واژن

چون چربی برداشته شده از بدن فرد، فاکتورهای رشد زیادی دارد. تزریق چربی واژینال موجب کلاژن سازی، زیبا سازی و جوانسازی بافت واژن می شود. از جمله دیگر مزایای تزریق چربی به واژن می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • روشی بدون درد است.
  • تنها یک بار تزریق لازم است.
  • عدم جا به جایی چربی تزریقی در زیر پوست.
  • بدون نیاز به بی هوشی است.
  • بهبود رابطه جنسی
  • این چربی چون از بدن خود شخص است امکان عفونت ها و پس زدن کمتر وجود دارد

تزریق چربی به واژن کمی به رفع تیرگی واژن کمک می کند ولی اگر قصد سفید کردن واژن را دارید باید روش های دیگری را انتخاب نمایید.

بزرگترین حسن تزریق چربی  این می باشد که در کنار سلولهای چربی سلولهای شبیه گلبولهای سفید جوان  وجود دارد که سلولهای بنیادی می باشند که در هر بافتی وارد می شوند ، شروع به رشد می کنند و سبب جوانسازی واژن می شوند ، که کیفیت بافت واژن را بسیار خوب می کنند .

از دیگر مزایا تزریق چربی به واژینال می توان با تزریق چربی به نقطه جی می توان ارگاسم واژینال بسیار خوبی داشته باشند .

⭐️ بعد از تزریق چربی چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

تا چهار روز طول می کشد تا رگ های خونی رشد کرده و پس از درمان تزریق را بپذیرند. سپس دو یا سه روز دیگر برای تقویت آن رگ های خونی جدید لازم است. دو تا سه هفته طول می کشد تا سلول های اطراف تزریق چربی قدرت کافی برای تحمل فشارهای جزئی را داشته باشند. اکثر بیماران می توانند در طی یک هفته به کارهای عادی خود برگردند و ظاهر و احساس شگفت انگیزی داشته باشند. با این حال، تمام درمان های زیبایی و جراحی و حتی غیر جراحی تا حدی خطرناک است. نگرانی های احتمالی در مورد تزریق چربی عبارتند از:

  • تورم زیاد
  • خطوط نامنظم در محلی که لیپوساکشن استفاده شده است
  • هماتوم زیاد
  • نکروز پوست یا چربی بدن
  • کبودی

این عوارض های تزریق چربی به واژن طبیعی می باشند و پس از مدتی از بین می روند. به یاد داشته باشید که اگر پزشک شما ماهر باشد و در محیطی مناسب و بهداشتی این کار را کند، این روش عارضه خاصی ندارد.

⭐️ مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

پس از تزریق چربی به ناحیه تناسلی زنان به طور طبیعی واژن دچار تورم می شود. برای کم کردن تورم می توانید از کمپرس سرد در محل تزریق استفاده نمایید. از جمله سایر مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • از خوردن غذاهای پر نمک خودداری کنید، چرا که نمک آن ها باعث تشدید تورم شما می شود.
  • از مسکن های تجویز شده توسط پزشک برای کاهش درد استفاده نمایید.
  • میوه و سبزی تازه و ویتامین C مصرف کنید تا تورم شما کم شود.
  • تا یک ماه پس از عمل از ورزش ها یا فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • تا یک ماه بعد از تزریق چربی از رابطه جنسی بپرهیزید.
  • تا یک هفته پس از تزریق چربی از ایستادن طولانی مدت خودداری کنید.
  • موقع استراحت سعی کنید، باسن خود را بالاتر از بدن قرار دهید.

⭐️ ماندگاری و دوام تزریق چربی به ناحیه تناسلی زنان

دوام تزریق چربی بیشتر از تزریق ژل به واژن می باشد. نتیجه این روش ۳ تا ۵ سال دوام دارد. البته در نظر بگیرید که این مورد در صورتی درست است که فرد به بیماری یا مشکل دیگری که حجم چربی های بدن را تغییر می دهد، گرفتار نشود.

https://www.masterpiecehospital.com/en/labiaplasty/fat-transfer-to-vagina/

دوستان عزیزی که در خصوص تزریق چربی سوال دارند ، می توانند با کلینیک تماس بگیرند