روش های مختلفی برای جوانسازی واژن وجود دارد ، یکی از این روش ها تزریق ژل به واژن است اما :

  • چرا تزریق ژل به واژن باید انجام شود ؟
  • مزایای تزریق ژل به واژن چیست ؟
  • چه کسانی باید تزریق ژل به واژن انجام دهند ؟

⭐️ اهمیت تزریق ژل به واژن

عوامل مختلفی نظیر افزایش سن ، برخی از تغییرات هورمونی ، زایمان های متعدد و سخت طبیعی باعث پیری واژن ، شلی واژن و ایجاد شدن چین و چروک در واژن می شود که با کمک تزریق ژل به واژن و یا تزریق چربی به واژن می توان جوانسازی واژن را ایجاد کرد .

⭐️ مزایا تزریق ژل به لابیاماژور

این روش نیاز به جراحی ندارد ، شخص بدون اینکه بستری گردد ، درمدت زمان کمی می تواند بدون درد و خونریزی جوانسازی را انجام دهد ، تزریق ژل به لابیاماژور نیاز به برش جراحی ندارد ، شخص با بی حسی موضعی این کار را انجام می دهد و پس از اتمام تزریق می تواند تمامی فعالیت های خود را از سر بگیرد .

⭐️ تزریق ژل به واژن چه مشکلاتی را برطرف می کند :

  1. شلی واژن
  2. گشادی واژن
  3. پیری پوست واژن
  4. چین و چروک واژن
  5. درمان خشکی واژن ( آتروفی واژن )
  6. درمان افتادگی واژن
  7. تغییر سایز واژن

⭐️ چه کسانی نیاز به حجم دهی واژن دارند ؟

یکی از سوالاتی که اغلب از دکتر زارع پور پرسیده می شود ، این است که دکتر آیا نیاز است که من تزریق ژل به واژن را انجام دهم ؟

پاسخ

در مرحله اول بانوانی که سن آنها بالا رفته و واژن علاوه بر چین و چروک دچار خشکی واژن است ، تزریق ژل به واژن کمک شایانی به آنها می کند ، زیرا اغلب این بانوان در زمان نزدیکی با مشکلاتی روبرو هستند

در گروه دیگر از بانوان ، لاغری ناحیه تناسلی ، بسیار آنها را آزار می دهد که با تزریق ژل به واژن می توان حجم دهی واژن را ایجاد کرد .

⭐️ کدام بانوان تزریق ژل به واژن را نمی توانند انجام دهند ؟

بانوانی که دچار زگیل تناسلی هستند

بانوانی که در دفع انسولین مشکل دارند ( بیماران دیابتی )

بانوانی که به ژل حساسیت دارند

⭐️ تزریق ژل به نقطه جی

در بانوان نقطه ای به نام نقطه جی وجود دارد که با تزریق ژل به این نقطه می توان افزایش ارگاسم در بانوان را ایجاد کرد ، هم چنین حس جنسی در بانوان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد .

⭐️ هزینه تزریق ژل به واژن

یکی دیگر از سوالاتی که در خصوص تزریق ژل به واژن سوال می شود ، در خصوص هزینه تزریق ژل به واژینال است ، در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که مارک ژل ، هزینه دستمزد جراح زیبایی زنان ، میزان چین و چروک ژنیتال ، سایز لابیا از جمله فاکتورهای هستند که در هزینه تزریق ژل به واژن تاثیر گذار هستند .