⭐️ بهترین دکتر لابیاپلاستی را چگونه انتخاب کنید؟

افراد زیادی به دنبال بهترین جراح لابیاپلاستی هستند. پزشکی که دارای تخصص و تبحر باشد ، یکی از نکات مهمی است که بانوان در زمان انتخاب جراح لابیاپلاستی خوب باید به آن توجه نمایند .

 

در ذیل مهم ترین نکاتی را که یک جراح زیبایی زنان باید داشته باشد را بیان می کنیم .

 

⭐️ انتخاب بهترین جراح برای عمل لابیاپلاستی

چند سال اخیر خیلی از خانم ها از وجود انجام جراحی های زیبایی زنان به خصوص لابیاپلاستی آگاهی لازم را نداشتند اما با توجه به اطلاع رسانی های گسترده بانوان متوجه شدند که با یک جراحی ساده می توانند خیلی از مشکلاتشان را برطرف کنند.اما با گسترده شدن این عمل خیلی از پزشکان عمومی تا حتی ماماها در این حوزه ورود کرده اند و حتی جراحی های موفق هم داشته اند. اما در نهایت چه پزشکانی می توانند عمل زیبایی لابیا را برای شما انجام دهند؟

⭐️ آشنا بودن با آناتومی ناحیه تناسلی بانوان

یکی ازنکاتی که بانوان باید به آن توجه ویژه ای نمایند ، این است که جراح لابیاپلاستی باید با دستگاه تناسلی زنان به خوبی آشنا باشد زیرا ، جراح زنان به راحتی براساس وضعیت واژن و لابیاها می تواند تعیین نماید که کدام تکنیک و روش عمل لابیاها برای شخص موثر و  بهترین نتیجه ممکن را حاصل می کند.علاوه بر متخصصین زنان،جراحان پلاستیک مجاز هستند که این جراحی را انجام دهند. اما پیشنهاد ما این است که جراحان زنان بهترین گزینه هستند.

⭐️ آشنایی کامل با پیچیدگی کلیتورال لابیا

درست است که کلیتوریس نیز یکی از قسمت های آناتومی دستگاه  تناسلی زنان بوده و به اینکه پزشک باید به آناتومی زنانه تسلط  کامل داشته باشد، اشاره کردیم. اما کلیتوریس یک بخش بسیار بسیار بسیار مهم است و از آنجایی که در اکثر عمل های لابیاپلاستی کلیتوریس نیز دستخوش تغییرات می شود جراح باید از پیچیدگی ها و چین و چروک های این قسمت اطلاعات لازم را داشته باشد زیرا کلیتوریس حتی می تواند تعیین کننده زیبایی دستگاه تناسلی باشد. همچنین کلیتوریس در حس جنسی نقش خیلی مهمی دارد و اگر کوچکترین آسیبی به آن وارد شود می تواند لذت چنسی فرد را مختل کند.

 

⭐️ معاینه دقیق بیمار

باید برای شمایی که تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی گرفته اید معاینه اولیه توسط پزشک مهم باشد ، این معاینه دقیق باعث می شود که پزشک تعیین نماید که کدام روش باید برای فرد انتخاب شود، آیا سایز و ضخامت لابیا به اندازه ای است که بشود از روش های لیزر و یا سافت سرجری استفاده نمود. همچنین در این معاینه اولیه است که شخص اگر به بیماری خاصی مبتلا باشد ، تعیین می گردد که می تواند این جراحی را انجام دهد یا خیر ، به عنوان مثال اگر فرد دارای عفونت باشد در ابتدا الزامی است که درمان عفونت واژن انجام شود ، سپس عمل زیبایی لابیاها  صورت بگیرد.

⭐️ بررسی دقیق آزمایش ها قبل از جراحی

بانوانی که قصد انجام لابیاپلاستی را دارند باید یکسری آزمایشات قبل از عمل را انجام دهند که بررسی دقیق این آزمایشات بسیار مهم می باشد ، به عنوان مثال بانوانی که دیابت دارند ، باید قندشان در طول جراحی چک شود و یکسری داروهای خاص برای آنها نوشته شود تا پس از چراحی و در حین عمل لابیاپلاستی با خونریزی بسیاری روبرو نشوند.اینکه جراح بتواند کاندیدای عمل را  مشخص کند بسته به تجربه اش دارد هستند خانم هایی که در شرایط خاص هستند و عمل می تواند برای آنها مشکلاتی را به وجود بیاورد که تنها جراح می تواند وی را راهنمایی کند تا از انجام این عمل صرف نظر کند.

 

⭐️ راهنمایی دقیق جراح بعد از عمل

پس از اینکه جراحی لابیاپلاستی به اتمام رسید، جراح باید به طور کامل  مراقبت های پس از لابیاپلاستی را برای فرد توضیح دهد،که به هر حال با توجه به تایم محدود جراحان معمولا در مرکز هستند افرادی که زیر نظر پزشک شما آموزش دیده اند و  می توانند راهنمای کامل بعد از عمل را برای شما توضیح دهند جراح زیبایی زنان باید نکات کلیدی و مهم را که در نتیجه جراحی تاثیر گذار است را به بیمار بگوید ، به عنوان مثال یکی از نکات مهم پس از جراحی عدم کشیدن سیگار و دخانیات می باشد ، زیرا سبب ایجاد دهینسس در بیمار می شود و اگر شخص در ماه های اول پس به استعمال سیگار بپردازد ، امکان رخ دادن پارگی پس از لابیاپلاستی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد .

⭐️ آشنایی با تکنیک های روز دنیا

اعمال تنگ کردن واژن و جراحی لابیاپلاستی دارای تکنیک های مختلفی است ، این جراح است که باید تعیین نماید که کدام تکنیک برای شخص مناسب است به عنوان مثال تکنیک Z-Plasty Technique  را باید برای بانوانی انجام داد که دارای لابیاهای خیلی بزرگ هستند ، این تکنیک برای بانوانی که لابیا کوچک دارند اصلا مناسب نیست .

با توجه به نکاتی که در بالا بیان شد ، بسیار مهم است علاوه بر اینکه جراح دارای تخصص و تبحر باشد ، باید به شکل دقیقی این جراحی را انجام دهد که هارمونی بین دستگاه تناسلی و سایر اجزای بدن انجام شود و به بخش عصب دستگاه تناسلی آسیبی وارد نشود تا حس جنسی پس از لابیاپلاستی کاهش نیابد.

سوالات خود را بپرسید

برای مشاوره و ویزیت اولیه لابیاپلاستی توسط دکتر نسترن زارع پور جراح لابیاپلاستی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

04135571989

04135544094

04135544021